עורכת דין משפחה איריס שוורץ

עורכת דין משפחה מגשרת 23 שנים של ניסיון ומומחיות לשירותך

מומחיות. מקצועיות. יחס אישי. עד לנצחון

עורכת דין משפחה איריס שוורץ

עורכת דין משפחה מגשרת איריס שוורץ

משנת 1999 ובמהלך למעלה מעשרים שנות עבודתי בתחום דיני משפחה וגירושין זכיתי לייצג מאות לקוחות בערכאות המשפטיות בכל רחבי הארץ, לרבות בבית המשפט לענייני משפחה וביה"ד הרבני.

לאחר הסמכתי כחברה בלשכת עורכי הדין, התחלתי את דרכי המקצועית כשכירה במשרדים מובילים, בהם צברתי ניסיון רב כאשר מתחילת הקריירה שלי 'שחיתי במים עמוקים' וזכיתי לייצג מקרים מורכבים.

משנת 2004 אני עורכת דין לענייני משפחה עצמאית ובעלת משרד המטפל בדיני משפחה.

במהלך כל שנות עבודתי צברתי ניסיון המאפשר לי לבלוט בתחום דיני משפחה וגירושין ולהציע את השירות הטוב והמדויק ביותר ללקוחותיי, תוך התאמת אסטרטגיה ייחודית לכל אחד ואחד מהם.

משרדי מעניק ליווי מקצועי בכל שלבי הגירושין, כאשר הקו המנחה אותי תמיד הוא טובת הלקוח שלי ושמירה מירבית על זכויותיו. אני ידועה בקרב לקוחותיי כמי שמטפלת בהם במסירות ורגישות רבה ונמצאת עבורם בזמינות מלאה.

חשוב לדעת שניהול נכון של הליך גירושין מונע נזקים כלכליים ורגשיים עצומים הן מבני הזוג והן מילדיהם. לפיכך, השאיפה שלי, כעורכת דין גירושין, היא לנהל תהליך קצר המתאים בדיוק לצורכי הלקוח ותוך חסכון בהוצאות עבורו.

מגשרת גירושין מומחית בהליכי גישור

כמי שעוסקת מזה שנים רבות גם בהליך גישור גירושין, אני שואפת שהשליטה בהליך תהיה תמיד בצד של לקוחותיי. לפיכך, כמגשרת אחתור ליישב סכסוכים וליצור הידברות והסכמה בין הצדדים עוד בשלב המקדמי.
אני מוצאת, שבמקרים בהם ניתן לבחור באפשרות זו, ולפעול כמגשרת, היתרונות עבור שני הצדדים הם גדולים. מעבר למניעת הנזקים הרגשיים הכרוכים בניהול 'מלחמה' – נמנעת מהם גם התמודדות עם הבירוקרטיה הרבה ועם העלויות הכבדות של ניהול הליך בבית המשפט.

במקרים בהם הצד השני אינו מוכן להגיע לפשרה ולא ניתן להיעזר בגישור, לקוחותיי מקבלים ממני 100% של עמידה עיקשת על זכויותיהם, כעורך דין משפחה תוך רגישות ונחישות וכשצריך – גם לוחמנות.
יתרון נוסף וייחודי אותו אני מעמידה לרשות לקוחותיי הוא עצם היותי יועצת זוגית ומנחת גישור גירושין (למדריכי נישואין). התמחותי בתחום זה מאפשרת לי לתמוך בהם גם בהמשך הדרך, לאחר סיום הליך הגירושין, ולתת להם את הכלים בכדי לפתור מחלוקות עתידיות בצורה המיטבית.

בנוסף לתחום הגירושין והגישור אני מתמחה גם בנושאים הבאים:

  • ייפוי כוח מתמשך
    מגדיר בין היתר, מי יהיה האדם שידאג לעניינינו בעת הצורך, מתווה את מדיניות קבלת ההחלטות בנושאים רפואיים ו/או רכושיים וחוסך למשפחה את ההליך הלא פשוט של מינוי אפוטרופוס על ידי בית המשפט.
  • הסכם ממון / הסכם חיים משותפים
    הסכם המעניק את ההגנה הנדרשת לזוגיות או לנישואין שלכם. ההסכם מגדיר את תאריך תחילת החיים המשותפים, את הכללים לגבי שיתוף הרכוש ואת אופן הפרידה והיה ותקרה.
  • עריכת צוואה / אפוטרופסות
    תוך הבנת הצרכים שלכם ושל יקירכם, מיפוי כל הנכסים הקיימים ברשותכם וניסוח צוואה שתאפשר את השקט עבורכם ולא פחות חשוב – עבור היקרים לכם. ניתן גם לקבל ליווי מרחוק בתהליך אינטראקטיבי.
    לרבות צוואות של בעלי עסקים ונכסים, צוואות לזוגות הידועים בציבור, והורים הנמצאים בזוגיות פרק ב'.
  • חטיפת ילדים ואמנת האג
    טיפול בתביעות של השבת קטין חטוף.
  • ידועים בציבור האם ידעתם שלא כל ידוע בציבור מקבל באופן אוטומטי מחצית מהרכוש שנצבר לו ביחד עם בן/בת זוגו במהלך חייהם המשותפים? למעשה, בניגוד למקרים של בני זוג נשואים הרי שבמקרה של ידועים בציבור יש צורך להוכיח כי הייתה כוונת שיתוף.

ובנימה יותר אישית...

אני חיה בזוגיות ואמא לשתי בנות מקסימות (עמיתי בת 10 ומיה בת 8) ומגדלת אותן באהבה רבה.
כשאני מייצגת את לקוחותיי יש לי יתרון מעצם היותי אם חד הורית ותוך היכרותי והתמודדותי האישית עם כל מה שכרוך בכך.

ספורט הוא חלק בלתי נפרד מחיי, ובעברי הייתי מורה לאירובי וספינינג.
כיום אני מתרכזת בריצות למרחקים. כשהצלחתי לרוץ חצי מרתון (21 ק"מ(!) – הוכחתי לעצמי שגם כשעולות תהיות וספקות אני עדיין יכולה לעמוד בכבוד באתגר שהצבתי לעצמי.
מטבעי אני אוהבת אתגרים, ולכן, כמו בספורט כך גם בעבודתי כעורכת דין – אני לא מוכנה לוותר ונלחמת  כדי להשיג ללקוחותיי את התוצאות הטובות ביותר.

אני גם אוהבת לטייל – זקוקה לחופש תמידי, בין היתר כדי  להיטען כל יום מחדש.

את בנותיי אני מלמדת שלא צריך לוותר, למרות שיש גם מכשולים וכשלים בדרך. צריך למצוא את הדרך לעבור אותם על מנת לממש את חלומותינו.